Dorul

Mi-e dor de multe persoane care mi-au fost luate prea devreme. Mi-e dor de persoane care au ales calea simpla, persoane care au ales sa plece din viata mea, decat sa ramana acolo, langa mine, si sa luptam impreuna.

Dar mai ales, mi-e dor de mine.

De fetita care eram inainte sa fiu ranita si umilita de oamenii pe care ii iubeam si in care imi pusesem increderea.

Mi-e dor sa cred in basme , in povesti frumoase de iubire care aveau mereu un final fericit.

Mi-e dor de vise .

Mi-e dor sa cred in tine, mi-e dor de timpul in care nu stiam ce facusei din noi si mi-e dor de mine,cea care eram inainte de atatea greseli.

 

Lasă un răspuns

