Fara titlu :)

Nici nu imi mai dau seama cand trece timpul.

Ministerul lui peste a schimbat iar cate ceva la bac..La logica… iar la limba si literatura romana au proiect de lege sa mai schimbe cate ceva.

E o perioada frumoasa a vietii mele, ultimul an de liceu, tot felul de ganduri si trairi, stres cu examenele ce vor urma… Iubesc, dar sunt confuza uneori, imi lipsesc persoane dragi din viata mea ,dar stiu ca sunt acolo,undeva.

 

N-am mai scris de mult, timpul nu imi mai permite. Dar sper ca voi reveni curand, sau macar voi scrie uneori pentru sufletul meu, sau pentru a citi peste cativa ani cu drag ceea ce gandesc acum.

Lasă un răspuns

