Imi iau adio de la…

Imi iau adio de la prietenii mei atat de imperfecti,care ma vor perfecta.
Imi iau adio de la cei care nu vad frumosul si intentia buna,dar vaneaza si inventeaza greseli.
Imi iau adio de la aceia care doar pretind si asteapta sa le dau,fara sa ofere nimic in schimb si mai mult de atat,sunt vesnic nemultumiti.
Imi iau adio de la cei preocupati doar sa ma judece si sa ma demonteze.
Imi iau adio de la cei care imi omoara timpul inutil si in urma carora raman doar cu regrete si incarcatura emotionala negativa.
Imi iau adio de la cei incapabili sa ma cunoasca si de la cei care ma obliga mereu sa ma justific.
Imi iau adio de la…
Si voi extinde lista.Am limitele mele.adio

Lasă un răspuns

